Inne på Zaras omklädningsrum
 
I lördags åkte jag hem till min morbror, hans sambo Lena fyllde åår så vi firade henne. Blev lite av en släkt-träff också, vi har ju aldrig sånna nu för tiiden. I alla fall så var det massa vänner och släkt till Lena där, plus mormor och morfar och min kusiin. Hon är bartender så därför fick hon stå för drinkarna, hon hade en liten meny som man fick välja ifrån så det var lite roligt. Jag tog en Virgin Mojito och den var veryy god! Och igår så stannade vi vid Nacka Forum på vägen hem, och jag fick med mig väärldens finaste skinnjacka från Zara! I just löv it!
 
Idag så ska jag förmodligen träffa Jennifer, vi ska åka och shoppa men hon verkar inte ha vaknat ännu haha. Jag fick förresten vara ledig idaaag, mucho nice!

1 kommentarer

Anonym

15 Jul 2013 22:43

Åh gud vad snygg!! Vad kostade den?

Kommentera

Publiceras ej