Ska försöka mig på tio saker ni inte visste om mig också..... Tror ni vet det mestaaa hehe, men här kommer tio fakta i alla fall njuuuuut.
  • På min pappas sida av släkten så har vääldigt många haft cancer, alltså nära släkt. Så kan oroa mig över det ibland. Fast försöker att inte tänka på det eftersom att jag tror att om man tänker att man är eller ska bli sjuk, då blir man sjuk.

  • Har typ tvångstankar, inget allvarligt men det är fortfarande jobbigt. Det hör typ ihop med ettan.. Exempelviiis, ganska dåligt exempel men om jag tänder en lampa så tänker jag kanske "tänk om det börjar brinna" och då måste jag tänka "jag tar tillbaka allt jag har sagt och tänk dom senaste 99,7 sekunderna" för annars känns det som det kommer börja brinna. Och råkar jag tänka att det kommer börja brinna igen så måste jag tänka "jag tar tillbaka....." igen två gånger. Alltså det är sjukt störande för ibland så kan det vara att jag tänker nåt postiv, men så måste jag ta tillbaka det för annars tror jag att det INTE kommer hända. Så tänker jag nåt negativt tar jag tillbaka det för jag tror att det kommer hända, och exakt tvärt om när jag tänker nåt postivt. Jag låter som en psykopat men det är jag inte bara lite

  • Jag mådde ganska dåligt från det att jag var 7 till kanske 14 åååår. Det gick i perioder men mycket var jobbigt då, första perioden var när jag gick i lågstadiet, det var kanske det värsta. Berodde mest på att det var jobbigt hemma. Gud vad jag öppnar upp mig haha borde ha lösen på bloggen. Men jaa, då mådde jag riktigt dåligt faktiskt. Låter konstigt eftersom att man var så liten då men det var så det var i alla fall haha. Sen när jag gick i typ fyran-femman så blev jag ju typ mobbad. Alltså det låter skumt och töntigt, för jag ser inte mig själv som nån som har blivit mobbad. Men så var det, och det var no fun. Sen resten av tiden så har jag bara inte mått så bra, har haft dåligt självkänsla och dåligt självförtroende. Men det är long gone nu haha. 9an och 1an på gymnasiet har varit dem bästa åren på länge, har bra vänner och står upp för mig själv. Om nån "försökte" mobba mig nu så hade jag väl skrattat och tyckt att den personen var ganska så piiin.

  • Jag har så sjukt kul med Jennifer och Mimmi. Alltså det är inte klokt hur roliga vi är tillsammans. Vi är konstant onfire och skrattar i princip hela tiden. Tricket är att ha riktigt bra humor, vilket vi har. Vissa kanske tycker den är tråkig men då är den tråkig. För vi är allt annat än tråkiga. Går inte att förklara men vi är bäst. 

  • Bästa stunden på dagen är mysfikan med mina ladyyyys (limpan och kenny). Cirka tre dagar i veckan efter skolan så går vi hem till nån after schoool och äter mackor och dricker te. En tradition jag rekomenderar starkt till alla musketörer där ute. Vi kan sitta och prata hur länge som helst för vi har alltid nåt att prata om. 

  • Mimmi och jag har kirrat årskort på gymmet nu så nu ska jag bli fit och grejer haha. Gör det för att jag vill bli stark och mer sund, inte för att gå ner i vikt. Tycker siffrorna på vågen är ganska värdelösa, jag brukar använda en så kallad spegel istället. Anyways så ska vi i alla fall börja gymma efter skolan eftersom att vi har så nirr schema nu. Slutar väldigt tidigt, så då kan man lika gärna passa på.


Kommer inte på mer nu så skriver dem andra fyra nån annan gång! :) Blev mer oseriöst på slutet men tyckte det började bli alldeles för deep haha
 

Kommentera

Publiceras ej