Sitter på franskalektion with my pingloorrrrr nu. Det är hemskt. Tragiskt och hemskt. Förra franskaläraren var bättre, vet inte vad den här håller la på med. Orkar inteeeee. Desutom har vi franska i det kallaste klassrummet ävveeerr, skämtar inte när jag säger att det är typ 15 grader härinne. Vaaaarje gång, man får sitta med jacka och vantar typ. Tog av mig vantarna för att Kenny ville att jag skulle blogga. Så jag gör detta fooooortttttt så jag kan sätta på mig el vantar igen.
 
Fredag idag i alla fall, känns ändå inte som det. Vi har haft en så skön vecka, i måndags hade vi en lektion. I tisdags var vi lediga, fast det mindes såklart inte vi så vi åkte hit klockan 10 i alla fall. Whyyyyyy. Värsta är att det inte slutar där. I onsdags skulle vi ha två lektioner för två var inställda. En på morgonen klockan 8, sen 2 timmars hål och sen engelska. Så vi sitter där i två timmar, sen när vi sitter utanför engelskan så kommer det inte FÖR DÅ ÄR DEN OCKSÅ INSTÄLLD..................(!!!) vi var i skolan i två timmar "bara för att", pallar ej hahaha. Igår var sista lektionen inställd så slutade en timme tidigare. Annars är allt som vanligt hehe. Men vårt schema är sååå nirr, slutar som senast 2 och 4. Börjar i och försejjjj typ 8 varje dag utom tisdag för då börjar vi 10. Men hellre börja 8 och sluta tidigt än börja sent och sluta sent. så pusssss, nu dampar franskalärarna herrå

1 kommentarer

en viss person

24 Jan 2014 21:11

Önskemål: 10 saker ni inte visste om mig, fler bilder, videoinlägg, dagens låt och filmtips :)

Kommentera

Publiceras ej