Sorrryyy för sketna bilder hehe, dem såg bättre ut på le telefon. Har i alla fall äntligen packat klart! Men nu håller morfar på att tjata om att han måste ha med sig rakvatten och rakhyvel, i handbagaget. Spelar ingen roll hur många gånger vi än säger att "inget vasst, och inget över 100 ml". Han vill även ha med sig ett skohorn i metall, liksom whaaat? Så han ringde till min morbror nu för att kolla haha, han litar inte på mormor, mig och mamma. hahahha jag orkar inte.
 
Ska gå upp typ 3 inattttt, vet inte om jag ska försöka sova eller icke, vi får se serrni. Men jag tror inte att det blir nån superupdate från Gozo, men ska försöka! Tar i alla fall med mig kamerrrran så det kommer massa fina bilder sen.
 
pussohej

1 kommentarer

Angelica

28 Jul 2013 00:38

Hahahahaha hälsa!!!

Kommentera

Publiceras ej