Sååå, fick en fråga om vad jag ska göra efter gymnasiet. Och det är lite luddigt men har tänkt jobba med nåt random i två år efter studenten. Bara något som jag tjänar pengar på, eftersom att jag ska spara. Men under dem två året så bor jag hemma bara för att slippa spendera massa pengar på nån kass lägenhet som jag ändå bara kommer bo i i två år. Meeen, när jag fyller 21 så ska jag åka till Caliii. Vet inte hur, vad jag ska göra, vart jag ska bo, hur jag ska tjäna pengar osv osv osv. Men jag vet att jag ska dit! Låter som en dum blondin, men har alltid velat bo där så då är det väl lika bra att göra det.
 
Yrkesmässigt så är en stor dröm att få jobba för en mode/tjej tidning! Hade varit sjukt ballt att jobba för Styleby till exempel eftersooom att det är min favorittidning. Skådespelerska är så impossibleee men hade absolut varit det bästa, jag får väl försöka i alla fall.
 
Ganska icke så relevant bild haha, men har inte så mycket annat.
 

Kommentera

Publiceras ej