SENASTE

Låt du hörde: Blue Jeans med Lana.

Film du såg: Skyfall

Mat du åt: Oreoooos

Kram: Mamma haha..

Känslan: Trött men exited!

Bråk: Inget, minns inte senaste jag bråkade med någon. Skööönt.

Resa: Man kan väl säga Maspalomas, fast jag är ju här nu. 

Glädje: Att jag ska få åka till le sunshine snart!

Längtan: Sommar och gymnasieantagningen, alltså slutbeskedet. Vill bara få det nu nu nu. 

Dröm: Att jag satt i ett klassrum och hade musik, vi lyssnade på en bra låt som inte finns och då ringde farmor och väckte mig. kul.

Personen du träffade: My brotheer

Person du pratade i telefon med: Telefonförsäljare, spännande värre!

Personen du fick sms av: Jempaa

Gången du var utomhus: Nyss stod jag på balkongen och filosoferade hehe

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela famlijen minns jag inte, men jag och dem som bor hemma så var det nog i torsdags?

 

 

En såndär blogglista, lägger upp nya under den här veckan, det är alltså tidinställt!

 

Kommentera

Publiceras ej