Nuuuu ska jag försöka förklara dem senaste dagarna lite kortfattat;
I måndags kom Elin med tåget från la gööötteborg! Träffade henne på språkresan för två år sen, haha jag var fan 14 då. Men japp, hon kom till centralen vid 12 tiden, vi åkte hem till mig, packade upp och så. Sen gick mamma iväg, så jag och Elin fixade mat. Grillade och det blev sööö gött! Sen gick vi ut på en liten promenad och jag visade runt henne lite här min byyy hehe. Pratade och skrattade massor åt hennes ömål och min stockholmska.
 

På tisdagen vaknade vi runt 12, gjorde oss i ordning och åkte till havet med mamasita. Var där i kanske drygt en timme, sen var vi tvungna att åka hemåt eftersom att jag skulle på en handledarkurs med mamma, ska få börja övningsköra snart! ÄNTLIGEEEEEEEEEEEN
 
Åkte in till stan dagen efter, första gången Elin var i Stockholm! Kände mig så kunnig hahahha, och jag är inte grym på att hitta inne i stan. Men det tyckte Elin så vi får väl lyssna på henne. Gick på Hollister och köpte en par fina jeans med liiite slitningar. Sen vidare mot... Topshop tror jag! Jag hittade tyvärr inget där men sen kom vi upp till Topman och där hittade jag en fin tröja som fick följa med hem. Sen in på NK, inteee helt lätt att INTE gå vilse där men vi lyckades ungefär. Provade lite grejer på Gant hahha, hemskt. Allt satt förjävligt och jag såg ut som en man. Så vi skulle försöka vika ihop alla plagg med papper och grejor inne i omklädningsrummet, gick ju sådär. En av tjejerna som jobbade där gick fram till oss när vi skulle lägga tillbaka allt "Jag kan ta dem där" sa hon och lät supersnäll, och så började hon vika om allt hahaha. Jajaaaaa, vi försökte i alla fall som G och jag skulle ha sagt!
 
Idag åkte hon hem tyvärr, men jag får se till och åka ner till Göteborg och hälsa på henne så snart som möjligt! :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej