Ikväll är det ju The Hunger Games night på Rigoletto i Sthlm, och jag är home HAHA. Nej men ska se Catching Fire på fredag med Jennifer och Angelica istället. Doooock så blir jag extremt avundjuk på alla som är där nu, även om dem bara ska visa två filmer. Kommer ihåg när jag och Angelica satt där för ganska exakt ett år sen och skulle se alla Twilight filmer, plus den sista. Åh det var helt klart en av dem bästa kvällarna någonsin. Jag veeeet jag är störd men är och kommer alltid vara en trogen Twihard. Är faktiskt inne på femte året nu HAHA. 
 
Men när sista Hungergames filmen släpps så ska jag lätt gå på The Hunger Games night. Det kändes onödigt nu bara (hade det varit twilight så kan ni lita på att jag hade varit där) eftersom att det bara är två filmer, och jag är inte ett SÅ stort Hungergames-fan. Även om jag älskar böckerna och filmerna! 

Kommentera

Publiceras ej