Dennaa är från förra lördagen, när jag och Angelica var ute och fotade! Mysig daag
 
Dagen efter det så åkte jag med Nelly till stöckholm och gick på bio, vi såg The Bling Ring och Oblivion, ääälskade den första. Tippps. Sen stod vi i kö på Max i en timma sissådär, bara för att få halvfärdig pommes och mosade hamburgesas. Men hade ändå sköjj!
 
Det här var typ i torsdags tror jag... Jag och Jennifer var lite gurlygurly och sminkade varandra och lockade håret, bara för att haha. Sen åt vi middag och gick en prommis med Sushi. Var sjuk måndag, tisdag, onsdag så min hals var helt förstöörd. Kunde nästan inte prata den här dagen hehe.
 

Och idag har jag solat med Karin all day long! Eller vi badade för ungefäär en timme sen, mitt första dopp iååår! Kändes bra att få det avklarat haha. Nu är jag i alla fall ensam och uttråkad, får se vad som händer.
 

1 kommentarer

Lovisa

09 Jul 2013 11:59

Ser härligt ut! :)

Kommentera

Publiceras ej