Känner mig nöööööjd med mitt solande idag! Lyssnade på....... P1 hahah no hate. Neeej men lyssnade först på Elin Kling när hon sömmerpratade, då låg jag på rygg och programmet var 40 minutoos. Sen lyssna jag på Red One i 40 minuter, då låg jag på mage. Så det blev faktiskt 40x40 minuters solande idag, stoolt. Men badade emellan programmen, Its tho hawwwt here. Råkade glömma min telefon i solen också, så hade den blivit överhettad så jag la den i kylen. Glömde tyvärr bort det så den blev iskall istället, hatar när iphonen är varm så hellre det i för seejj

Imorgon är sista dagen sen åker vi hem! Tror planet ska landa typ kl 15.30 på söndag. Trist att åka härifrån, men ändå skönt att komma hem till le vardag! Inte långt kvar tills skolan börjar dock.


Wellwell, godeernatt folks

Kommentera

Publiceras ej