Vill bort... Min finfina bild förresten.
 
Så, jag har lite panik över betygen nu. Mest svenskan då... Det är nämnligen så att vår svenskalärare (som vi har haft hela året, vi byter hela tiden så det är typ i princip bara så lång tid vi har en och samma lärare) ska sluta ha oss i svenska. Eller, hon har slutat redan. Vi kommer bara ha henne i spanska. Hela grejer är komplicerad och helt ärligt så vet jag knappt själv varför det har blivit såhär, men det är hennes ensak. I alla fall så måste ju vi ha en svenska lärare, så då ska vi byta mellan TRE lärare resten av terminen. En av dem är vår gamla SO lärare, den andra en liten plutt praktikant haha näjj men han är pretty young och egentligen inte vår lärare. Och så ska vi ha vår engelskalärare, som vi hade i svenska FÖRRA året. Vår svenskalärare som nu har slutat hade bestämt att vi skulle ha ett filmprojekt under hela våren, alltså tills vi slutar. Så min grupp (vårt lilla girlgaaang) har ju nu planerat för ett stort projekt, alltså vi ska göra en lång film. Jag håller på med bildmanuset och är uppe i scen 125 typ, och den är inte slut. Och det kommer ta tid att filma och jaa, ni förstår. Men nu säger då dem här nya svenskalärarna att vi kan defenetivt inte ha ett filmprojekt resten av terminen, och att vi har max några veckor kvar på oss. Och det blir så jäävla dumt, för då kommer vi få göra en slarvig film. Vilket jag inte vill... Dock förstår jag att det är svårt att sätta betyg på enbart ett filmprojekt, dem måste ju liksom få se vad vi kan nu på den här lilla tiden. Men det är sjukt jobbigt för oss elever, i alla fall så tycker jag och mi friendos det. 
 
Och jag är bara såå rädd för att jag ska få ett betyg som är för lågt, alltså att jag förtjänar mer. För det är ju sjukt svårt för våra nya lärare att samsas om ett betyg åt alla elever, när dem bara får vara med oss i drygt två månader. Så neeeeej, ångesten är hög säger jag bara. 
 
 
Gaaanska långt blev det väl?
 

Kommentera

Publiceras ej