Har varit väldigt rörigt dom senaste 3 dagarna. I söndags så fick jag reda på att nån hade hackat mitt gamla facebook konto, och bett typ alla tjejer i min kontaktlista att skicka bilder på sig själva. Flera som gjorde det eftersom att dem trodde att det var jag. Sen så hade han bett dem att skicka bikini bilder, uääääk. Så igår gick jag och Emelie till polisen och anmälde allt, så nu blir det en utredning. Hoppas polisen faktiskt fixar det här, för vi har hittat hans IP adress. Han hade nämnligen hackat min mail också.. Och där kan jag se ett mail där det står att någon har ändrat mitt facebook lösenord klockan 3 på natten, och det står vilken IP adress som gjorde det. Fy fan alltså! Känns som att jag bara vill radera alla konton jag har på nätet. Bloggen, hotmail, min nya facebook.. Hotmail kan man ju inte ta bort, använder ju den i skolan. Och bloggen kommer jag inte heller ta bort, har bloggat så länge så jag tänker inte sluta bara för att nåt äckel förstör. Men, funderar ändå på att ta bort facebook, behöver det inte egentligen. 
 
Den här skulle göra mig på bättre humööör ♥

Kommentera

Publiceras ej